gamla vänner.

Hemlängtan håller i sig. Jag vet inte om det är klimatet, att jag bor själv i en stor stad men jag känner mig olidligt ensam. Stockholm är kallt både bildligt och själsligt. Jag tror det hade varit annorlunda om vi inte hade bott isär. Men det är bara att håll ut till sommaren, what else can you do? Jag saknar min man väldasn mycket, thats all...
Och så har jag fått reda på att syrran inte kommer hem till julen. Första julen någonsin utan henne - känns inte ok. Visst, hon flyttar hem till Europa så vi kommer ju ses men det är ju något speciellt med julen tillsammans med ens familj. I år kommer jga fira både med min egen för att på annandagen åk till Tobias. Något jag längtar väldigt mycket efter just nu, mitt i novemberbluesen.

Kommentarer
Postat av: ida

Jo jag har med tänkt på det med prostatan på vovven.. men han är bara 4 1/2 år. men kan ju hända att det är det ändå. ska som sagt kolla upp det om det blir så igen! Jo det med vitpepparkornen känner jag till. tog alltid det när jag jobbade i vittsjö på sjukhemmet om någon var dålig. dock har vi inga hemma nu. får införskaffa det till nästa gång!:P hehe!

2007-11-14 @ 18:39:48
URL: http://lejdan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0