dröjsmål

Det känns som en hel evighet sen jag uppdaterade sist. Inte för att så fruktansvärt många spännande saker har hänt sedan de samtalande katterna men några saker är väl värda att nämnas, bl.a.....
Nej, fel av mig. Absolut inget nämnvärt har hänt. De saker som har hänt, som inte är nämnvärda men som nu nämns i alla fall är att jag har vunnit striden mot försäkringsbolaget - fick ut tjogosex tusen för köket, min pappa är på kuba tillsammans med min syster och hennes respektive (jag - avundsjuk? Aldrig! (jo!), jag är redan klar med planeringen av vad alla ska få i julklapp, nu känner jag bara att jag vill FF dit och slippa julrushen i den minimala butiken, hemlängtan håller i sig precis som tröttheten på att ha särboliv. Dolph är efterlängtad precis som snön (som kan komma om två veckor tack).

Tråkigt liv kan tyckas men ändå finns där småsaker varje dags om livar upp det, men de förtjänar credit på studs och inte en vecka senare i en illa uppdaterad blogg.

"A Sunday well-spent brings a week of content"



Kommentarer
Postat av: ida

tackar så mycket!! en värmande kommentar!!=)

2007-11-26 @ 21:21:07
URL: http://lejdan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0