full drulle.

Away with you! be gone! Utschasningsfest för Mattias ikväll, med många skratt och nya bekantskaper. enorma skrattsalvor från min och sandras sida åt diverse saker bla heute is mein tag låten version "hanna framför datorn helt apatisk", ifrågasättande av stjärtmassage av syskonparet, amishkanalen på svt24 mm mm!
Tyvärr hamnade jag och mina kära på bilagan, ett ställe jag vistas på lika gärna som sjukhusets koloskopienhet. Jeansjackeprydda rosaceadrabbade alkisar som sjunger sånger om hur de skall bjuda mig på en sexa hembränt, taffseri och karaoke. Jag är kort och hamnar i armhålehöjd på svettiga proletärer som tar sig ett eller tretton järn på fredagskvällen, veckan innan löning. Usch.
Sammanstrålning på max efter stängning. Iskallt ute, för lite kläder så en ursinnig cykelfärd hem.
Tom lägenhet, men morgonen gryr utanför, tar min älskade lite närmare mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0