resfeber.

Jag börjar snart tro att resor skapar mersmak., precis som när man ätit för snabbt eller för mycket och insulinet pumpas ut i kroppen för att reglera blodsockret och man blir sugen på godis. Jag har precis kommit hem från världens häftigaste resa och jag kan inte vara hemma i mer än 9 dagar innan det börjar klia i mig igen.

Denna gången vill jag till alperna och åka bräda, men när Tobias tittade på Österrikes snörapport var den allt annat än positiv, men då började min syster prata om en solochbad resa till Egypten eller Gran Canaria och herregud vad det skulle vara skönt! BORT från snö och kyla. Den enda riktigt tråkiga saken är att Tobias inte är helt keen med solen men med Decleors solserie och skuggvistelse borde det inte vara något problem.
Browsar på resmål.... drömmer mig bort, långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0