Bio i Afrika

prognos
Fine, så vädret ser ut att bli något man
inte behöver bry sitt huvud alltför mycket
 om, i alla fall så ber jag om det. Hur roligt
 är utomhusbio i regn, jag frågar er?

Jag är mycket för smygaktiviteter och
handlingar i det dolda. Därför har jag två
grejer som händer i helgen som jag tror
Tobias kommer uppskatta väldigt mycket.
Kan tyvärr inte nämna dem förrän
de har inträffat (bildbevis kommer att 
finnas på bilddagboken) för det kan
 hända att han snubblar in här.

Första dagen på jobbet igår, smygstart
 även där. Roligt, känner mig som en
seriös datanisse där jag sitter och ansvarar
för webbshopen och bloggen. OCH!
Vid slutet av arbetsdagen, tadaa, fick jag mitt anställningsbevis. (Nu är jag en sån jobbnoob att jag inte vet om detta pergament är ett viktigt sådant, men med tanke på att jag aldrig nosat på ett seriöst jobb förut i mitt liv så kändes det väldigt maffigt. Haha, nu kommer säkert någon mer insatt, påläst vän till mig informera mig om att det inte är mer än ett.....värdelöst papper.


image140On a totally different note; jag har blivit för mycket som Invader Zim
 säger Tobias. Detta är ett vanligt, ofta förekommande
 problem hos mig när jag ser för mycket på en serie. Dock har inte
 Gilmore Girls eller Arrested Development lyckats, till Tobias
stora glädje, han är ingen vän av dialogtypen mellan Rory och Lorelai
och vem i den sistnämna serien skulle jag bli? Buster? Lindsey?
Omfg, Buster skulle vara rolig att vara för en dag.
Jo, tillbaka till Zim...
Jag höjer alltför ofta min knutna näve i skyn och ropar mordiska saker.
 Då och då händer det att jag helt bortom all rim och rason börjar
nynna på the doom song. Då har Gir tagit överhanden, och Tobias
 lägger sig i fosterställning på golvet.....

Dooom dooomiedoomdoom dooom doomdedoooom

Kommentarer
Postat av: ostro

I love this show!

2007-08-17 @ 12:04:27
URL: http://blogg.ostro.se/
Postat av: fine

ostro: ah, en klassiker! =)

2007-08-18 @ 10:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0