Used, bruised and confused.

Det går aldrig att vara säker på någon. Din bäste vän kan sälja ut dig, ditt och ditt allra heligaste som en lam ko på Kiviks marknad, så passa dig. passa dig....

Jag har den ihärdigaste träningsvärken sen första världskrigets slut. 90 minuter powewalk/jogging både lördag och söndag plus styrketräning efteråt som har jag inte sysslat med sen dackefejden.
Mycket historik i mina skildringar av min träningsfrekvens.........

När jag sålde min ögonsten så skrev vi in i avtalet att om familjen Rüden någonsin ville sälja honom vidare skulle de kontakta mig först. Nu hade de ringt mamma för att berätta att familjen som han stått uppstallad hos i två år ville köpa honom. Jag har inte ägt honom på 6 år, men min instinktiva reaktion var att köpa tillbaka honom genast. Jag kan fortfarande inte förstå varför jag sålde honom, jag hade bara kunnat hitta en fodervärd och fortfarande äga min lille prins. Mitt allra finaste.

Endast två timmar sömn natten till idag. Hjärtskärande och tårdrypande avsked på perrongen, ledsna kompisar i skolan och nu nyheten om Musse. En inte helt OK dag.. Men det är sånna smällar man får ta. Efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0