anatomi är en fröjd.

Våra föreläsningar i anatomi tenderar alltid att sluta kring lunch. Idag var det nog rekord - 11.30! Joggade hem och bad i tysthet att det skulle finnas tid i tvättstugen, att vända på underkläderna en tredje gång känns inge roligt. Till min yttersta glädje fanns det tid till kl 17 så nu får äntligen hallmattan och överkastet också en chans att bli rena, tillsammans med mina skolkläder som har övergivit den fräscha vita looken och antagit en mer gråbeige ton. Uäck!

Laddar min nya gym-mp3 jag fick av tobias med träningslåtar. Blir deffad med:
Peter Bjorn & John – Young Folks (Beyond the wizards sleeve remix)
Muse – Starlight
Existensminimum – Changing lines (ASSID remix)
Ratatat – Seventeen Years
Daft Punk – Nightvision
The Frank Popp Ensemble – Hip Teens (Don't Wear Blue Jeans)
Lenny Kravitz – Stand by My Woman
Modest Mouse – Gravity Rides Everything
Angels and Airwaves – it hurts
Deftones – Good Morning Beautiful
The Go! Team – Ladyflash
Nappy Roots – Aww Naw
Mew – Shespider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0