multiple choice

[x] Rökt en cigarett.
[x] Rökt en cigarr.
[x] Varit kär.
[x] Blivit dumpad.
[-] Fått sparken.
[x] Varit i knytnävsslagsmål.
[x] Rymt hemifrån.
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[-] Blivit arresterad.
[x] Skolkat.
[-] Sett någon död.
[x] Flugit.
[-] Varit i Kanada.
[-] Varit i Mexiko.
[x] Varit i USA.
[x] Varit i Afrika.
[-] Spytt i en bar.
[x] Ätit sushi.
[x] Åkt snowboard.
[-] Crowdsurfat under en konsert.
[x] Tagit smärtstillande.
[x] Saknat någon.
[x] Gjort en snöängel.
[-] Haft ett te-party.
[x] Byggt ett sandslott.
[x] Hoppat i en vattenpöl.
[x] Åkt släde.
[x] Fuskat när jag spelat spel.
[x] Varit ensam.
[x] Använt ett falskt id.
[x] Tittat på en solnedgång.
[-] Varit med i en jordbävning.
[x] Rört en orm.
[-] Blivit rånad.
[x] Vunnit en tävling.
[x] Gått mot rött.
[-] Fått böter.
[x] Varit vilse.
[x] Varit på andra sidan landet.
[x] Simmat i havet.
[x] Sjungt karaoke.
[-] Skrivit ett brev till tomten.
[x] Åkt rullskridskor/inlines.
[x] Varit sambo.
[-] Gift mig.
[-] Skilt mig.
[x] Sjungit i duschen.
[x] Fastnat med tungan i metall.
[-] Varit en cheerleader.
[x] Pratat i telefon i mer än sex timmar.
[x] Stannat uppe hela natten.
[x] Inte duschat på en vecka.
[x] Varit rädd för att titta på skräckfilm ensam.
[x] Trott på spöken.
[-] Blivit puttad i en pool med kläderna på.
[x] Skrattat så mycket att jag grät.
[x] Snott den här listan från någon.
[x] Snattat någonting.
[x] Spelat med i en teaterpjäs.
[-] Varit med i en tvreklam.
[-] Varit med i en film som gått på biografen.
[-] Stått på händerna och druckit ett glas vatten.
[x] Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.
[-] Tatuerat mig.
[x] Hånglat med en främling.
[x] Gått på en blinddejt.
[x] Ljugit för en kompis.
[x] Varit kär i en lärare.
[x] Piercat mig.
[-] Legat med en medarbetare.
[x] Haft one night stand.
[x] Avfyrat ett vapen.
[x] Somnat i skolan eller på jobbet.
[-] Sovit under stjärnorna.
[x] Varit är besatt av post-it lappar.
[x] Betalat för mat med bara mynt.
[x] Fyllt på olja i bilen.
[-] Hoppat från en bro.
[-] Legat på sjukhus.
[x] Brutit ett ben.
[x] Fuskat på ett prov.
[-] Haft en Britney Spears-skiva.
[x] Varit alldeles för snäll.
[x] Fjällvandrat.
[x] Badat naken.
[x] Haft sex på en badstrand.
[-] Blivit utslängd från krogen.
[-] Hoppat fallskärm.

lika som bär.

Någon annan än jag som tycker likheten mellan Strage och Jeff Fungus (assistanten till Randall i Monster's inc.) är SLÅENDE?! otroligt underhållande...



fungus? strage?


strage? fungus?

låg. low.

Från högt till lågt, från fågel till fisk - helt normalt, men det känns ju fortfarande inte roligt att känna sig blue. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som får mig att känna såhär, men jag tror det är en kombination av uppgång 05:30, minimal lunch, salongsdag sittandes i receptionen til 18, massor med papper från ACTA att skriva på och ogenomfört pluggande.

Jag är trött på särbolivet, jag är så in i helvetes kär i min fina Tobias men att vara ifrån honom är bara irriterande, speciellt nu när varje liten motgång i vardagslivet kan bjuda in till världens storttjut och det enda man skulle behöva är en lång kram. När man en gång har vant sig med att komma hem till en lägenhet med musik, liv och sällskap så är omställningen till tystnad och.............ingenting svår ibland.

Se fram emot:
*fredag, slutar efter mitt praktiska prov
*helgen, vill höra allt om hur Haakes clinic var
*cidesco, var dag lite närmare friheten
*HONGKONG så klart......

jag har säkert fler saker att se fram emot, men pga sinnesstämningen kommer de inte fram...

answer to nobody.

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense.
NO CHEATING!

Will it be ok? Honey
How are you feeling today? Middle school frown
How do your friends see you? In my heart
Will you get married? It's the nighttime
What is your best friend’s theme song? Beautiful
What is the story of your life? Gold for the price of silver
What was high school like? Chemo Limo
How can you get ahead in life? Sorry or please
What is the best thing about your friends?
Leaning against the wall
What is tonight going to be like? Gold in the air of summer
What is in store for the remainder of this weekend? Dream about me
What song describes you? Misread
To describe your grandparents? Know How
How is your life going? Feeling so real
What song will they play at your funeral? The build up
How does the world see you? The weight of my words
Will you have a happy life? Jam for the ladies
What do your friends really think of you? I don't know what I can save you from
Do people secretly lust after you? Live long
How can I make myself happy? I'd rather dance with you
What should you do with your life? To be gone
Will you ever have children? Go

Så STOLT!!

Kollar på galan och ser fina Nilla trippa in med landslaget. Fina gulliga Nilla, hoppas jag får träffa henne så jag kan få ge henne en stor kram, det var alldeles för länge sen sist!
Grym är hon!

det mest OTIPPADE

Idag är Hammerfall som gäster i Mojjes Lattjo Lajban. Han varnade alla små knytten där ute när de skulle till att visa deras nya video, lämpliga gäster kan man då fråga sig.
Jag satt iaf nöjt och småskrattade åt Mojjes skrämda uppsyn jämfört med Joacim och Oscars coola hårsvall som diggades sött till ett hemskt, falsklåtande bidrag från junior eurovision song contest som de sedan sågade (alltså konceptet runt tävlingen inte själva tösen).
åh, va roligt!

GO.

Mina varmaste rekommendationer:
37646-74

listen to.

I våras, när jag led av svår, svår panikångest och trodde att mitt livs lapptäcke totalt skulle gå upp i sömmarna, då lyssnade jag mycket på Josh Rouse, speciellt tre låtar, en av dem var life. Texten kunde, efter att ha lyssnat på den på repeat i flera flera timmar, ha en lugnande inverkan.
Det jag lärde mig i våras var att ta det bara lugnt. Livet känns pissigt, riktigt pissigt ibland men om det inte hade gjort det så hade man aldrig uppskattat de soliga dagarna då allting flyter perfekt.

Kvasierfarenheter med en touch av klyschor från Finey - tjejen som idag med hjälp av självhjälp mår betydligt mycket bättre.

Life is good
Sometimes it's bad
It has its ups
It has its downs
Just sing a song and feel all right
Cause that's just life

And if you're lost
Don't be sad
There are good times to be had
Just sing a song and let love shine
Cause that's just life
That's just life
That's just life
So darling don't cry

And when your hour
It is near
And your friends
They all are here
To share their love and to be kind
It's just life

Oh and when you're gone
You won't be back
I'll remember those
Special times we had
I'll sing this song and feel alright
Cause that's just life
That's just life
That's just life
So darling don't cry

cidesco.

Låg cidescokund på D-klassens genrep idag. Piece of cake. Med råplugg, en cool inställning och en bra kund kommer det där att gå vägen - praktiskt. Teoretiskt - 700 multiple choisefrågor som skall in i min kunskapsbank. wohoo.

Jag har julhybris. Med snön kommer mitt begär att få jul direkt. SVT's julkalender är ute i bokhandeln, jag köpte superfina julkort och jag vill höra julsånger i stämsång. Hoppas inte detta fina vita puder utanför mitt fönster förvandlas till grått, grusuppblandat slaskskit.

För snart ett år sedan cyklade jag hem till mattias i en halvmeter snö, och det gick ju fint, får se hur det går med vinter i storstan, får akta istapparna som utgör en överhängande dödlig risk.

Det är roligt att i den söta reklamen för nya Opel corsa med de små figurerna stannar de utanför Razzmatazz. Inte för att jag någonsin varit där, men det skulle vara grymt. Dessutom är Sonic:Razzmatazz grymma.

RSS 2.0