caught in the rain.

svängde in på esther på skånegatan (lidas gamla lokal) och skulle egentligen bara kolla in utbudet på vägen till de där stövlarna i butiken intill pet sounds. Där blev jag kvar, för sedan mörknade det till den milda grad att jag glömde bort att klockan var lunch utan trodde klockan var sex på kvällen och att de stängde snart..
Sen kom regnet. Och vilket jävla skyfall, det värsta jag varit med om, monsunregn i Thailand inkluderat!!

Tur att jag blev kvar dock, ett par jeans, skor, top och kofta rikare och avsevärt många öre fattigare sitter jag här efter en varm dusch med mat i magen och endokrinologin framför mig.

regn leder till bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0