laddar inför långpass

Jag laddar inför långpasset på FS Hornstull och känner mig lite snopen över att det bara är 5 som har anmält sig, alla andra spinningplatser runt om i stan tar slut som smör i solsken - men inte detta.. På friskis hemsida står det dessutom att passet är 180 (!) minuter långt - jag hoppas någonstans inom mig att detta är ett typo för annars förstår jag varför folka tvekar inför ett 3 timmar långt pass. Sara hade säkert klarat biffen utan att blinka, hon cyklade ju i TJUGOFYRA timmar!
Passet, som förmodligen är närmare 105 minuter långt är inriktat på uthållighet och det känns skönt att sitta och mala, explosiv träning fick jag imorse när jag sparkade järnet med PT Christian under vårt näst sista session tillsammans.


Men det här hade ju inte varit helt fel! Spinning under bar himmel - Florida är platsen, Golds Gym.

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh spinning. Guuud vad jag längtar. Fick banne mig frysa mitt kort med tanke på att jag fick förbud att röra på mig för mycket.

Längtar tills man får börja träna igen.

180 min måste ju vara fel, haha, tänk att sitta där i tre timmar....yayks.



Tack det är okey med tankarna. Men jag tycker verkligen inte om att kroppen ändras. Många tycker ju detta är sååå mysigt och sååå vackert men inte jag.

Jag älskar vårat barn och längtar till henne men resten gillar jag inte. Jag äter bra iaf.



Hur är det själv???

Vovven är stor nu ser jag :)

Såå fin hon är.



kramne på dig

2010-10-21 @ 20:29:58
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Det finns olika långa långpass på F&S Stockholm, både 105- och 180-minuters. Varannan lördag (udda veckor) är det 180-minuterspass där två ledare kör tillsammans, dessa pass brukar vara väldigt populära :)

2010-10-21 @ 21:12:06
Postat av: Johanna

HÄRLIGT FINE!!

2010-10-21 @ 21:52:13
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: hanna

hej fine!

jag åkte in till akuten för kraftig, kraftig magsmärta. hade så ont att jag typ tuppa av. helt vansinnigt. men nu har de släppt mig och jag mår bättre. tack för att du fråga :)



exiback

2010-10-21 @ 23:54:39
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

När? Kan man komma med som icke-medlem? jag vill! Och KAN!

2010-10-22 @ 21:47:47
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0