nog för att jag är bäst

på att städa. Det går aldrig att städa lite grand för mig. Nu har jag legat på knä och skrubbat golvlister. Jag har städat så många timmar att dagen nästan är slut, och har sovrummet, datarummet och toaletten kvar. Ihärdigt!

Jag har möblerat om, tänkt ut födelsedagspresenter till världens bästa kille ♥ och bestämt mig för att ansöka till utbildningen. Jag har peppat med fetbra tankar om hus asjävlagrym jag är, om man ska svära.
Shit va bra allt är. Och snart kommer den nya asballa kontinentalsängen och då slipper vi vakna med armar och ben som fortfarande sover.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill, tävlingen avslutas strax! :)

2010-11-10 @ 20:46:52
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så klart! Vi tänkte kika på freestyle-tävlingen också, funderar på att köra det med Gibson som småningom. :)

2010-11-10 @ 20:51:02
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0