Någon som ska springa Tömilen på lördag?

Funderar på att efteranmäla mig på Runner's Store på fredag. Jag har ju inte sprungit nåt lopp i Sverige sen.....Kungsholmen Runt? Det kan ju jämföras med förra året då jag sprang lopp till höger och vänster kunde tyckas.
Men nu kan det var dags för en milare på lördag alltså. Banan ska tydligen vara tuff och utmanande, undrar vilka sorts skor man ska köra på då? Jag känner inte alls till området så jag kan inte avgöra dojjvalet. Duger asfaltstjänare, eller ska man ha terrängskor?
Help, please?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du länk till Karins blogg? redaktören som du skrev =)

2010-11-17 @ 09:17:24
URL: http://sweetncute.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Jag skulle vilja men har Hässelbyträning och lite annat skoj att göra. :-)När det gäller dojjor så avvakta och se vilket väder det blir! Jag tror asfaltsskor duger fint. :-)

2010-11-17 @ 09:59:36
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0