Allt För Hälsan 2010

Vår plan var storslagen: att åka till mässan på kvällen och utnyttja att folk vanligtvis inte trängs en fredagsafton i Älvsjö. Och vi hade rätt så rätt! Jag hade sett mer av träningsinslag och mindre av hokus pokus, men skönt var det att flanera omkring och titta i lugn och ro. Och visst blev det shopping! Vi hittade en grym massagemaskin som jag invigde direkt när vi kom hem, ömma lår fick sig en genomkörare.

Men det bästa var ändå de helt makalöst smarta "ljusen" vi köpte, det är alltså små plastbrickor i form av lotusar. I mitten är där ett hål i vilket man sticker ner en veke man gör av lite ihoprullat hushållspapper! I behållaren som ljusen ska vara i häller man vatten, och någon slags prydnad om man vill. Sedan tillsätter man någon vegitabilisk olja, som rapsolja. Sen är det bara att tända ljusen! Man kan somna ifrån ljusen, för när de brunnit ut så ligger de ju i vatten som släcker eld.

Köpte även Revitalash, som jag läst om i diverse skönhetstidningar. Utlovar längre, fylligare och tjockare ögonfransar - så nu ska jag bli som Kajsa Anka. *blink blink*

Mest folk som lämnar. Success!

Vi skippade både mat och båtmässan i år.

Ekoljusmontern

lotusarna man släpper ned i vattnet

Indoor walking alltså.. Någon som testat? Är det kul?

Shopping! Massagemakapär, Detoxte, Revitalash och samples från Faith in Nature. Vi gillar mässor!

Kommentarer
Postat av: Maria

De där ljusen verkar ju toppen!



Ja jag ska fila på en presentation imorgon när man har ledigt och förhoppningsvis pigg =)

2010-11-12 @ 22:44:05
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

Ska dit i morgon och träng..Nej jag menar njuta!Bra tips! tack!

2010-11-12 @ 22:47:14
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Ingmarie

Testade du inte PowerPlate??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2010-11-12 @ 22:48:06
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Träningsglädje

trist med allt hokus pokus. det är mitt intryck från mässan föregående år.

2010-11-12 @ 22:48:53
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: J.

Ååh jag älskar massagestolar!!!! Det ser ut som att du haft en finfin dag i mina hemtrakter ;)



Mopsrus! Låter spännande :) Klarar dom verkligen av att rusa? :P



Ture är snäll med mindre hundar inomhus, ute kan han vara lite burdus, det har dock funkat bra när vi har promenerat, alltså inte lekt, med dom lösa men man får säga till honom i början innan han lär sig samt beror det på hur väl han känner hunden, ny hund är ju såååå mycket mer spännande! Skällande hundar brukar vara väldigt provocerande så sånna brukar vi hålla oss ifrån.



Mycket information men kort och gott så beror det oftast på hur den andra hunden är, oavsett storlek men skulle inte säga att han är farlig, bara omedveten om sin egen storlek och styrka :). :)

2010-11-12 @ 22:58:53
URL: http://juliaederyd.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

...om vi ändå bodde i samma stad !

tänk v asmå äventyr vi kunnat hitta på då :)



Kolla upp någon dag, nån liten.

då jag kan skutta på tåget och äta nått mummsigt. dricka en kopp te, puss på dig å köpa snow fairy ! PUSS

2010-11-13 @ 07:26:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0