first day of new things

Okej, så första dagen är över.

Det började med att jag fastnade och hade upp en stor reva i min klänning. Ja. Bra start! Jag skrattade inombords och kände att det lika gärna skulle kunna ha varit en typisk filmsituation.
Resten av dagen var ganska mycket korvstoppning, men trevlig sådan.

Efter jobbdagens slut bjöd min älskade pojkvän på ett restaurangbesök, under både körsbärsblommande träd och bar himmel (eller ia alla fall nästan, uteservering - räknas det?)

Nu är det mycket att memorera - siffror, namn, rutiner, osv osv. Därför har jg gjort mig förtjänt av en god natts sömn. starting now.

Kommentarer
Postat av: Matilda

blir glad av det här inlägget! heja dig!

är det ett fast jobb, eller vik, eller vad? spännande oavsett vilket! och grattis igen!



mysigt med uteserveringsmiddag! gulligt av honom!

2010-05-05 @ 15:23:10
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Camilla

Om det kanske inte va den bästa starten på dagen så blev det ju bara bättre och bättre, ju längre in på dagen du kom. Restaurangbesök och mys utomhus med sin karl är ju helt klart den bästa avslutningen på sin första arbetsdag. Hoppas det går precis lika bra i dag och att ingenting gick sönder. (Vill laga klänningen till fine) & du? Visst va marabou polka god, men ingen WOOOOW känsla.

2010-05-05 @ 15:36:22
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Vad spännande med nytt jobb! Blir nyfiken vad är jö!



Mina LEO leggings kommer från Vero Moda, men köpte dom i julas så jag vet inte om de finns längre?



Kjam om däj!

2010-05-05 @ 20:27:49
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Jea

Men gumman! Du lyckades! Har inte läst din blogg på några dagar och nu ser jag att du fått DRÖMJOBBET! Vi sa ju det, någongång är det vår tur och nu var det din! Skickar världens största grattiskram till dig! BRA GJORT, är sååå stolt!! KRAMKRAMKRAM!!!

Postat av: Before29

Berätta om jobbdagen, har namn, rutiner börjat sätta sig? Alltid nervöst men samtidigt hyperspännande! Ska kolla på en bostadsrätt i sthlm på måndag, även det nervöst! Ha en superdag!

2010-05-06 @ 13:13:37
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, nu är vi verkligen två arbetande kvinnor och jag känner av det mer än någonsin. I morgon har jag ett långpass - 09.15 till 18.15. (Öppning och stängning) Huu ... Sen är det äntligen helg och ledighet, även för dig. Hoppas din första arbetsvecka har gått bra. Vi hörs under helgen gull, puss.

2010-05-06 @ 19:57:15
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0