salig över moving på F&S Höganäs

Nejmen hallå! Jag tror jag har hittat mitt favoritpass genom alla tider och det smärtar mig oerhört att säga att det är ett pass på en bortaförening. En förening låååångt från F&S Stockholm.
På lilla men gemytliga F&S Höganäs har Cecilia Adamidou "moving" på måndagkvällar 18:30. Jag upptäckte passet innan jul och är en given motionär såfort jag hälsar på här nere.

Det. är. så. kul. Påminner minsann inte om något annat pass F&S har i sin regi. Inte aerobics, för det finns ingen styrkedel, inte friskis-dans för det är mer uttalat funk, jazz, street betonat och utmanande! Och sådär "jag ler med hela ansitet fastän svetten rinner och fastän jag inte sätter alla moves" - roligt.

I love it. Imorgon har cecilia step and guess who's gonna be there?

me. oh me SO me!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha! Jag har lärt mig att inte störa mig av allt snarkande. Fast det är lite svårt när han ligger vid örat hela nätterna och drar riktiga inandningar! ;D



Har du en svart mops? :)

2010-03-22 @ 20:20:32
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: emma

Toffsar ja, hon är allt bra härlig hon! ;) 182 stycken, eller vad hade hon? ;D Haha.



Yes bor i skåne, nordöstra om man ska vara extakt. Bromölla ligger precis i gränsen till blekinge.

Åh 8 månader, bara liten plutt då :)

Min är 1 år och 4 månader, och heter Melker. Riktiga charmtroll är dom!



Ja hur kan man inte gilla havslukten? ;) Fast vi bor precis vid ivösjön så Melle gillar nog mer "sjölukt" ;D

2010-03-22 @ 20:27:25
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Om det är någon gång jag verkligen förstår dig så är det nu, för Skåne, Helsingborg och Mölle är något alldeles speciellt. Dock har jag svårt för Höganäs men det är för att där finns för mycket negativ energi. Njut, prata mycket i telefon med sambon din och ta hand om dig de sista dagarna. Slår vad om att du kommer springa på som aldrig förr, när du väl kommit tillbaka till sthlm.

2010-03-22 @ 20:34:27
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: emma

Om du söker på Melker på pulka får du fram vår.

Då ska jag genast gå in och kolla in Nessla ;)



Jo han simmar på i sjön. Det var ju första gången för han i somras så då var det lite läskit först tyckte han. Men sen så sprang han ut och in från stranden och blev alldeles till sig, fick rycket om jag säger sä ;)

När vi sen skulle ta med han ut, så han kunde simma så hade vi flytväst på han i början så han inte skulle bli rädd. Och efter ett tag tog vi väck den och då kunde han själv.



Det blir ju så eftersom vi bor precis vid sjön, 50 m ner. Eftersom vi är badmänniskor så är han illa tvingad att bli det han med ;) Bra träning också ju :) För jag vill inte att han blir en tjockis! ;)



Så det tycker jag Nessla ska få prova på :D

2010-03-22 @ 20:35:18
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Den där första meningen blev lite knasig men jag FÖRSTÅR dig alltid, MEN ja. Skyller på att jag är trött och har en mindre bra dag. Puss på kinden din raring.

2010-03-22 @ 20:36:37
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: emma

Hahaha! Melker avskyr med vattenpölar! Men råkar han trampa i en så är det precis som "så nu är jag skitig. Nu kan jag springa i alla pölar". Så jag tror nog det går bra ;D



Jag kollade in Nessla. Guuud va liten hon är! Shit jag kommer knappt ihåg när Melle var så liten. Fast Melker är inte så stor nu iofs. Han är liten för att vara hane, fast det är helt okej för mig ;)



Men på youtube filmen är han inte alls gammal. Hans polotröja är alldeles förstor där, nu passar den knappt ;)



Jag tror jag sparar din bloggadress i mina favoriter! Alltid kul med någon som har mops! Dom är ju inte så vanliga :)

2010-03-22 @ 20:50:36
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: NINNIE

sv; jag har faktiskt ingen aning. Upptäckte hennes kläder för ett par år sedan.... :) men blir inte alls förvånad om det är så med tanke på att hon blivit så populär nu!

2010-03-22 @ 21:01:30
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Nessla! :) Och grattis på din 8 månadersdag!

2010-03-22 @ 21:52:59
URL: http://mopsenmelker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0