Easter in East

Påsken blir det i Gävle. Mysigt!

Men. jag tycks ha ett lite lokalt problem. Jag letar nämligen efter en vacker löpsträcka på 1,5 - 2 mil att ta mig an under ledigheten, men funbeat.se är till ingen nytta! Någon som vet?

Jag har några saker jag skulle vilja göra i påsk:
Se The September Issue.
Träffa Sarah
Springa den där rundan, alt gyma på friskis (tråååkigt att vara inomhus!)
Åka ut till Bönan och fotografera.
Göra ett försök att dra ihop det "gamla gänget" av vänner på f.d McGills över en öl.
Dansa min kropp till ett tillstånd av svett.
Lyfta in Tobias förstärkare i bilen och spela jättehög musik på torra vägbanor mitt i natten.
Krama om mina svärföräldrar.

Jag har en påskpepplista i musikväg också. Vill ni veta? Klart ni vill!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart jag vill. Ser lovande ut och din påskhelg i Gävle kommer bli så bra! Du kommer med andra ord endast vara en timme från mig, känns bra i kroppen. Vi ska få besök av N;s föräldrar och bror, inte dumt det heller =)

2010-03-31 @ 17:37:12
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack raring, ja men visst ska vi ha det trevligt. Kommer bli så bra och precis den energi jag behöver, lite Skånska, bjuden på restaurang och ha bil framöver. X

2010-03-31 @ 19:41:50
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0