mina galna dagar och korta nätter

Åh, igår small det till i ryggen igen, precis som när Johanna var uppe för bröllopet. Aj! Det hugger till från och till, men som tur är har jag några Paraflex liggandes hemma, så nu har jag proppat i mig morgondosen innan träningen med min PT. Det bir nog att ta det lugnt idag, och att försöka få en tid hos en naprapat så fort som möjligt.

Igår satt jag i en biostol från klockan 18 till klockan 01:50! Twilight Movie Night, och eftersom jag inte vet någon så töntigt intresserad av filmerna så gick jag själv! Men själv, det var jag definitivt inte. En hel drös, nästan en full biosalong av fjortisar var också där, och skrek när ett klipp med Taylor och Kristen spelades upp innan första filmen. Jesus...
Så, hur var då sista filmen, Eclipse?

Ska inte avslöja mer än: SÅ bra. Annorlunda från de andra filmerna, men sjukt bra. Och visst, jag erkänner att jag nog är lite småkär i Edward. Igen.
Eller... who am I kidding? Jag är nog lite besatt.


Idag är min dag helt galet fullpackad. Med bara några ynka timmar sömn ska jag nu iväg och träna. KLockan 12 ska jag iväg och få LPG behandling och klockan 17 är det dags för ansiktsbehandling. Stressigt värre! Men idag kommer även min älskade hem från Jämtland, och med sig har han mopsen - joyful joyful.

Kommentarer
Postat av: Nelia

Åh, nu längtar jag ju bara ännu mer tills jag ska se den på fredag! Du såg alltså alla tre filmer efter varandra igår? Wow, det blev inte för mycket då? Har för mig småflickorna skriker en del osv under premiären... :D

2010-06-30 @ 08:23:57
URL: http://nelayah.se
Postat av: ..:Sarah:..

yes yes yeees !!

2010-06-30 @ 17:41:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

dom sa åt dom hos oss att hålla käft :) och så spela dom om deras hälsning innan varje film ..



men guuu så BRA

2010-06-30 @ 17:42:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag som inte sett någon av filmerna eller läst böckerna borde ju verkligen varit med i Sthlm i går kväll. För om man ska se, så ska man ju se det såhär. marathooon! Inte bara jag som sov väldigt få timmar i natt. Va hemma 01.00 i natt och va lagom dåsig efter några vinglas med vänskap, då jag trodd att jag va ledig i dag, men 08.00 ringer telefonen och jag måste hoppa in och jobba under hela dagen. Haha! huuuuuu ...

2010-06-30 @ 21:32:49
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: caroline

and well, denna film måste ja se snarast, edward graow ;)

2010-07-09 @ 18:19:17
URL: http://mybarehands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0