Styrkan sitter i blodsmaken

Idag tog jag bussen långt ut i ödemarken för att köra första GI Jane passet med min nya PT Ulrika, som också råkar vara min mormors systers barnbarn. Eller min nästkusin? Eller, hennes pappa är min fasters bror. Eh...... 

Hon är PT och i sån ruskigt bra form att man rodnar av att stå bredvid henne, I kid you not. Jag har valt att be henne om hjälp för att jag känner att jag står på en platå. Jag går på väldigt mycket pass. Och gymar relativt lite. Jag löptränar, springer lopp och satsar på Honululu Marathon i slutet av året.

För det första; för någon som är van vid friskis var ju denna lokalen som att stiga in i en liten bit av himmelriket. WorldClass Värmdö, that is. 
För det andra: AJ! Vilken jäkla pump jag fick i mina stackars ben! Och sån muskelkontakt! Dropset körde vi, och jag älskade det. Jobbigt som man ville skita på sig, men vilken kick!

Nu blir det helomvänding på träningen, vill jag lova. Och jag är nyfrälst WorldClassare.

Kommentarer
Postat av: teddy

Tack tack vännen.

Vilket lyxigt gym. Underbart ju och vilket bra mål du har!

2010-01-15 @ 07:45:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: elle

Blodsmak is tha shit:) Vad härligt att det gick så bra! Honolulu marathon alltså? Hawaii nästa (elelr ja, riga först?) Kram!

2010-01-15 @ 08:39:57
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser väldigt motiverande och lyxigt ut. Nyttja nu din PT ordentligt och låt henne se hur du svettas, skriker och kämpar. Kommer så väl ihåg hur min egen PT tog musten ur mig ... längtar tillbaka men nu har jag inte dessa möjligheter. Snart så, snart!



Trevlig helg. & visst är det skönt att känna sig motiverad igen. Härlig känsla det där!

2010-01-15 @ 14:48:00
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej!



Vad kul att du är intresserad utav att vara med på BloggJoggens träningspass. Nu på lördag så ska vi träna ett mindre gäng på ett liten gym, och det är tyvärr fullbokat. :(



Nästa vecka finns dock möjlighet att vara med på våra Satsträningar, om du kollar längre ner i bloggen finns länkar där du kan få ett gratis träningskort på Sats. :) Skickar ut samma info i nyhetsmailet som kommer under kvällen!



Kram på dig, Therese BloggJoggen

2010-01-15 @ 14:53:24
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej!



Nej, joggen blir tyvärr inte av imorgon. Skrev det i ett tidigare inlägg men kan förstå att du inte sett det då de rullar ner så snabbt. Nästa lördag kommer det en ny BloggJogg! Det kan jag lova! :)



Kram Therese

2010-01-15 @ 15:15:13
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/
Postat av: elle

Jag kan bara säga att jag är otroligt impad av både dej och pappa din! jag har sprungit tjejmilen, jag blev INTE frälst! Haha, tur att alla är olika!

2010-01-15 @ 16:06:41
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Jea

Är min PT din PT och kusin??! Hur liten är världen egenligen? Ulrika är ju underbar!! Hälsa henne nästa gång från mig.. förklara att jag kommer från norrland å har massa ont i ryggen:)

Lycka till med träningen! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0