chilling shopping

Åh, idag har varit en riktig marathondag ute i kylan. Började dagen med en (sort of) avskedsfika med Jossan (hon flyttar ända bort till Östermalm och det känns som vi aldrig mer kommer ses. Bu!

Senare ramlade jag av en slump över helt fantastiska hudvårdsprodukter, Origins. Finns både för ansikte och kropp, och dofterna är helt underbara! Man känner verkligen hur mycket mer naturliga de är, det känns i konsistensen och framför allt på doften. Under shoppningrundan fann jag även en väldigt bra födelsedagspresent till någon mycket bra person som fyller år snart. Ihh!
Och på Din Sko var det rea, minst sagt! Hittade skor både till mig och Tobias. Roligt nog har vi exakt 10 skonummer olika stora fötter. 36 vs. 46.


En kille som också praktiserade på Edelman startade en facebookgrupp igår, och strax därefter ringde Aftonbladet upp för en intervju! Go Jocke!

Kommentarer
Postat av: Anja

Hallå snäckan :)

Nej, men herregud! Jag hörde ju inte heller av mig.Men jag tänkte på dig. Men som sagt, schemat blir späckat när man är nere i Skåne och kanske lika bra att du och jag roar oss med varandra här uppe istället för att knycka tid från våra familjer ;) Har kollat på dina fina julbilder och nyårsbilder - vad mysigt ni verkar ha haft det!

Ja, bra att du är PÅ examensfest! Ska skicka ut en enkel sms-inbjudan senare idag eller imorgon tänkte jag. Du och Tobias är givetvis på inbjudningslistan jag gjorde i lördags! 22 januari - save the date :P

Vill du hänga med till Himmelska Hundar i veckan förresten? Måste köpa mat till Chelsea där och tänkte vi kunde ses på en kopp te eller något samtidigt.. Så får de äntligen leka ihop och du och jag får ses!! :) Jag kan nog onsdag och torsdag!?



Stor kram <3

2010-01-11 @ 17:35:11
URL: http://anjakarolina.blogspot.com
Postat av: Camilla

Haha, vilket sammanträffande. Va där inne och kikade tidigare i dag, i gruppen så att säga. Heja honom och fan vad nice. Inte illa! Tack så jättemycket för att du länkade, ska ta mig en titt på den. Självklart är det något vi måste göra men det känns som jag inte kommer besöka Höganäs förrän i mitten på sommaren nästa gång. Jag vill ju bada i kyla så att säga, vore en härlig upplevelse, få känna på att man lever :)



Har spenderat ett par timmar på någon obligatorisk upprop för Engelskan och jag är skeptiskt, brr. Vi får se hur det går det med, men jag ska ge de en chans. Din dag ser lovande ut och framförallt, LÄCKER SHOPPING. Gullunge, jag skriver in min mail ovan så adda mig på msn, jag menar ; på tiden. Puss

2010-01-11 @ 18:52:50
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har aldrig hört talas om Origins, men det lät verkligen intressant. Måste spana efter deras produkter. Ha en fin kväll!

2010-01-13 @ 20:02:48
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0