tips från sänghalmen

Jag kan inte röra mig så mycket. Jag kan ta ut Nessla men mår alltid sju resor värre när jag kommer in igen.
Jag blir sugen på en ny sak varje minut, "åh brie, va gott det vore" - en fem, sex sekunder senare: ewww.
Jag är frustrerad på ett sätt jag förr inte trodde var möjligt, när jag stryker min hud känns det som sandpapper då frustrationen måste hitta ett sätt att ta sig UT UR MIN KROPP.
Jag har försökt hålla upplevelsebloggen vid liv och även insett att vi måste flytta till Vänersborg och Mariefred.

Jag har insett att en korsning mellan en mops och en fransk bulldogg inte vore så lyckad, estetiskt sätt. Det finns människor i stora landet i väst som inte skyr några medel för att få fram nya raser, sk. "designer dogs", för i vilket annat land skulle man kunna köpa hundar som är:
Mops/Basset Hound, "Bassugg"
Chihuahua/Dalmatiner, "Chimation"
Hur kan man rättfärdiga dessa blandningar?

En blandning som faktiskt ser bedårande ut är däremot
SharPei/Golden Reteiver, Golden Pei och
Coton De Tulear/Pudel, sk Poo-Ton - men om den mentala biten är så lyckad i det första ekipaget låter jag vara osagt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH! Krya på dig ännu mer. Funkade intemina krya på kramar jag skickade på posten...hm...Ha ha. Massa kramar från mig och magen

2010-02-13 @ 16:04:53
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh gulliga du ! ♥

puss och hopppas du mår okej nu..

2010-02-13 @ 16:05:31
Postat av: teddy

vännen vännen - du tänker allt för djupa tankar dessa dagar när du ör sjuk i sänghalmen.

Man blir ju klock iaf...

kram o krya på dig

2010-02-13 @ 22:55:40
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: christian

Blandning mellan mops o fralla är det bästa som finns!!!!!!!!! Min thelma var den mest tillgivna och intelligenta vovve som fanns!!!!!!!!!!!

2012-11-11 @ 07:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0