Vi är fast!

Vi åkte ner till tågstationen i god tid för på SJ:s hemsida (som krashade från och till av all belastning) stod det inget om att just vårt tåg hem till Stockholm skulle vara påverkat av den hemska mängd snö det kommit under helgen. (Någon som har missat det?)
Men, vårt tåg var inställt och det betydde att vi fick ringa efter skjuts hem igen. Vi tittar på hockey (vi är lite OS freaks jag och Tobias) och jag är så ipad av Jagr. Det har jag varit hela mitt liv, har kunnat hans namn sen ag var bara en tvärhand hög.

Helgen har spenderats lite på stan i lördags och idag fyller Tobias syster år så det blev presentöppning och smaskande på en specialprinsesstårta hittagen från Uppsala som är gjord på blåbärsgrödde och blått täcke. Mumma!

Glaciär. Det är namnet på mitt nya nagellack, som jag blev väldigt nöjd med, och det beskriver omständigheterna här i Gävle väldigt bra. Årets budget tillåter inte att jag bygger naglar var tredje vecka längre, och jag verkar äntligen ha lyckats sluta bita på naglarna - därför en little treat to me.

Kommentarer
Postat av: carolina

tackar!! min sambo är optiker, så jag får be honom ta in dom till butiken :D

2010-02-22 @ 09:16:51
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

söta !!



jaaaaaa jag längtar så jäkla mycket jag med !! de kommer ju bli grymt. Jag ska kolla med ingela så vi kan boka allt som ska bikas i tid, tåg hellikopter och möjligtvis buss mellan jokkmokk å båt.



PUSS

2010-02-22 @ 11:06:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att det löste sig! Grattis till lilla Nessla som fyller 7 månader idag!!

2010-02-22 @ 11:43:30
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vi är också OS-junkies. Härligt! Hehe!

Hoppas det ordnar sig med hemresan!



Jasså, ställde de ut även på Formex? Haha, jamen de kanske har någon deal.. så att de får ställa ut jämt där.. hehe! Gott var det oavsett vilket!

2010-02-22 @ 12:14:54
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Camilla

Lite av ett OS-freak ja det kan du tro att även vi är här. Sitter bänkad varje gång och aldrig har jag varit så insatt som jag är nu. DOCK låter jag hockeyn oftast passera utan att jag ser, då det är på tok för sent på nätterna och nästan tidig morgon. Vill inte vända på dygnet så mycket, har redan för mycket ångest. Den där nagellacket är ju så sött och att du slutat bita på naglarna ; YEEEY!

2010-02-22 @ 12:40:03
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0