knästark istället för knäsvag

Efter ett snabbt gympass imorse sitter jag här, helt redo. matlåda packad, anteckningsblock medtaget och nu ska. eh. klockan bara gå?
Första dagen på praktiken, och lustigt nog är jag inte nervös. Alls. Har aldrig varit så lugn på premiärdagar innan, men det har väl med arbetsplatsen att göra. Det känns som det kommer bli så bra!
Vi får se, om jag får tummen upp kommer jag starta en ny blogg där jag skriver om hur det är att vara praktikant hos Edelman, något jag hade velat läsa när jag började PRassistent utbildningen för att få en hum om vad man sen får göra när utbildningen är klar. Inget skvaller och sånt skit - utan en saklig beskrivning och branschfunderingar.
Läser ni då?

Kommentarer
Postat av: teddy

Idag åller jag tummarna för dig vännen. Det kommer att å strålande bra ska du se :)

kram kram

2009-09-14 @ 09:21:27
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0