en jobbig jävel

Fick åka tillbaka till Sabbatsberg idag för att genomgå ultraljud. Naturligtvis var det en manlig läkare. Egentligen bryr jag mig inte ett dugg, men just idag kändes det bara pinigt. Plus att han var tysk! eller var han dansk? Förstog vad han sa gjorde jag i alla fall inte. Men det bästa var att det såg bra ut, inget dök upp på bilderna och om någon vecka kommer provsvaren på posten.

Gissa vem vi såg på stan igår - en jobbig jävel från programmet ballar av stål. Vi hann precis hejda oss från att gå rakt förbi kameran och därigenom löpa risk för att vara med på tv. Han gick runt i fatbrusparken med en marscheringsbastrumma och störde.. ja de flesta med sitt otajta bankande.

Snart ska jag bege mig ut på stan (igen) för att träffa Matilda för en fika. Jag tänkte intrpducera henne till café Saturnus ENORMA kanelbullar.

Och ikväll, ja jävla i min lilla låda, är det gratisspelning med TEDDYBEARS STHLM! tjohoo! gratis är gott.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Att du inte har sett valparnas föräldrar någonstans beror på att dom inte är registrerade.

Men dom borde vara det när som helst då jag och Maria har skrivit på parningskontraktet nu.



Valle har inget problem alls med sin andning.

Bara under dom dagarna som det är riktigt varmt ute på sommaren och han har varit ute länge.



Va kul att du ska åka och titta på tjejen på lördag ! Vilken utav dom var det Maria hade tänkt sig till dig ?



Och du.... glöm inte kameran !!!!

Du kommer inte att kunna slita dig ! Hahahahaha !



kramiz



2009-09-03 @ 17:10:56
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0