is och massajer

Här sitter vi som två ugglor och kollar på matchen mellan USA och Finland.. jag är slutkörd i huvudet efter denna dag men imorgon ska jag ju jobba på Stockholm Media Week så jag kör på att inte känna efter för mycket. Gasen i botten!
Jag hade behövt ett par bra skor imorgon. När jag var nere i Halmstad förra veckan fick jag chans att testa ett par riktiga MBT skor. Och kan folk gå runt i helvetes Foppatofflor så kan man lugnt rulla fram i dessa sandaler, som var helt underbara att gå i. Jag fick så enormt bra hållning, direkt!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Satan i gatan! De var inte direkt billiga. Men min hållning suger och jag vill ha nya sandaler.



Ang. laddning inför spring cross vet jag inte om du bör mixtra med kosten. Hur har du gjort innan? Kör på det du vet funkar :)

2009-05-08 @ 00:12:21
URL: http://www.dessi.se
Postat av: ..:Sarah:..

jag vill så himla gärna ha sånna.

2009-05-08 @ 08:04:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0