im not here

Jag vaknade helt utvilad runt 4.30 tiden. Det börjar ju ljusna ute fruktansvärt tidigt nuförtiden så jag såg inga andra val än att gå upp.. Ni vet när man ligger i sängen och myser, och vänder på sig och där ligger ens käresta en millimeter från där du hamnade när du snodde runt med ansiktet...I DITT ansikte? Det kan ha varit en annan anledning, fick hjärtat i halsgropen när när jag knappt hade uppnåt stadiet yrvaken!

Så nu hinner jag både berätta om att jag stått med en säkerhetsnål I MITT öga (mycket som är i mitt ansikte idag) och tagit bort en envis milie som satt på nedre ögonfransraden precis vid tårkanalens öppning. Vilket pill! Lite rädd för att slinta och förblinda mig själv, jag var ju som sagt knappt yrvaken.

Jag hinner även berätta om igår, först mötte jag Linda på IQube. Såhär ser det ut på IQube förresten:

Efter avstämningen med Linda mötte jag upp Tobias och vi vandrade bort till Runners Store där jag hoppade upp och ner i oklädningsrummet ifärd olika sportbhs. Det slutade att jag gick därifrån med en likadan modell som Dessi har, fast i svart. Tittade på Garmin Forerunner 305:an också, men även om de gått ner i pris så är det ändå lite saftigt. Första lönen dock! (eller som present från löparvänligt inställd föräldrer *host host*)
Efter lunch på TGIF och rundvandring i Gallerian bar det av hemåt och BOY, jag längtade efter att få lägga mig på sofflocket!

Så snart vi kom hem kom jag på att jag skulle befinna mig på F&S Lindhagen kl 18 och modet sjönk direkt.. "men jag har ju varit ute hela dagen... åh va synd det är om mig, hur ska jag orka. Och jag som har flottigt hår!" tänkte jag då.
Men jag pallrade mig iväg, och jag stannade t.o.m och tittade på när de som hade träningskläder med sig fick känna på hur det kommer bli på uttagningarna.
Tydligen kommer jag få ett mail när sista ansökningsdatumet passerat vad de vill se från mig den 2/6. Ett V steg, ett step touch steg, eller liknande. Spännande!
Sen åker man iväg på kollo, om jag blir uttagen förstås och om allt går som smort är jag ledare i slutet av januari 2010. Perfekt tajming efter hemkomsten från träningsresan!

Okej, en lång uppdatering. Ni kan läsa en liten del under fyra dagar, så blir det som att jag uppdaterat korta inlägg varje dag!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Men då undrar jag: Vart är tuttbilden?! (aka bild på sport-BH:n alltså) :D

2009-05-17 @ 20:02:29
URL: http://www.dessi.se
Postat av: GI-Malin

Hehehe visst var jag vågad!

jag har hört m Fredrik ang Tobias. De har en kille som de har sagt upp pga arbetsbrist och han har tyvärr förtur in - så de anställer inga för tillfället. =(

Vi ses i kväll och jag är lite nervös inför framförandet kan jag erkänna, för jag har ju inte varit med när ni var hos Birdie!

2009-05-18 @ 10:01:12
URL: http://viktenochjag.blogspot.com
Postat av: GI-Malin

ja visst är jag hehehe och det är du också ju!

2009-05-18 @ 10:43:42
URL: http://viktenochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0