en hopplös drömmare

Jag suger på att sova gott och lugnt natten innan ett möte, en resa, en happening eller födelsedag. Idag kl 09 ska jag vara på plats på IQube och träffa Linda igen, pressmeddelandet gick ut i måndags och det är dags att ringa journalister och följa upp så de har fått produkten osv.
Tillbaka till rubriken... jag drömde så livligt! Det var barndomsvänner, det var Skånetrafiken, något med att jag gick från Bjärnum mot Vittsjö, föbi Vittsjön, ankdammen. Det var ju ett tag sedan jag var där, ändå är allt så perfekt i detalj. Vad va det mer...? Jo, såklart att jag försov mig och trodde klockan var 08 när hon egentligen var 11.

Jag kan fortfarande inte träna. Halsen gör ont, och då är det inte så bra att sticka ut och flåsa. Jag tror jag skall ställa in spinningen ikväll. Jag har ju ett bröllop att tänka på, måste vara frisk i helgen.
Imorgon flyger vi ner till Skåne och tar bilen mot Halmstad/Frösakull. Ska äntligen få träffa min mellansyster igen - vi har inte setts sedan nyår!

Här är min syster och jag, ifärd med att spela spel. Att döma av bilden passar jag nog på att fuska när pappa ropar på oss för att knäppa bilden.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Underbar bild och härlig dröm vännen. Ankdammen är ngt man uppskattar alldeles för lite ;)



Kramar

2009-05-13 @ 19:31:20
URL: http://annawallentheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0