backtoback

På operationsspråk: back to back surgery. På mitt språk: möte efter möte efter möte.
1. Ska iväg till IQube klockan 9 för att ha möte med ansvarig för livinggreen.se. Kanske skall jag skriva för denna gröna sajt, det hade varit så roligt att ta upp skrivandet för tidning igen! Då måste alla som läser här bli medlemmar!

2. Efter det direkt på ett igen - möte med Linda för att gå igenom hur det går för oss med lanseringen av produkten vi jobbar med just nu. Igår satt lilla jag och försökte skapa lite reklammaterial i ett antikt photoshop, men det gick det också!

3. Klockan 16 är det möte med Birdie Golftours som är min grupps uppdragsgivare, om två veckor skall vi presentera vårt förslag för klassen. Vårt PR uppdrag har blivit lite annorlunda än de andras, vi har fått fokusera på vilka åtgärder företaget kan göra åt t.ex hemsida och nyhetsbrev och det har varit roligt. Vi har även upptäckt tre segment som vi tycker de missar i8 sin marknadsföring. Hade vi haft längre tid och de hadde gillat våra idéer så hade vi fått göra upp kampanjplan, men så blev det ej.

Tuff dag, på gravt energiunderskott men på lördag smäller det! 12 km och jag är fit for fight, känns gött! (peppar peppar ta i trä!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0