Svarta fredagen

Idag har varit en mycket mörk dag. Stora mörka mål har cirkulerat över mitt huvud och de negativa affirmationerna har flödat likt Niagarafallen.
Till slut fick jag nog, och gick på min spinning. Det känns om ödet valde detta pass åt mig, för ledaren Laila på Ringen höll det mest fantastiska passet någonsin! Mycket fokus inåt, observera andning, utamama sig själv, hitta styrka, känn energin flöda. Jag var både snurrig och utpumpad efteråt - väldig skön känsla att ta ut sig till max.
Denna positiva energi fick mig att lämna salen, byta skor och stega rakt ut på gymgolvet och köra 35 minuter hård styrketräning armar/bröst.

Har precis avnjutit min middag bestående av grillad kyckling(utan skinnet) med avokado-tomat-rödlök-machesallad med balsamicovinäger ringlat över. Så gott!

Kommentarer
Postat av: Tobias.

Jävligt bra där.

2009-03-14 @ 03:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0