keep on running

Stack ut på vad som skulle bli en långrunda för mig själv imorse. Dis och dimma, lite kyligt. Sprang på okänd mark ut via Norra Hammarbyhamnen till Sickla och Henriksdal, vidare förbi stadsgårdskajen till Söder Mälarstrand. Tog Hornsgatan och Ringvägen tillbaka till Götgatan och pustade ut efter 1h 35 min löpning utan ett enda avbrott. La in rundan på funbeat, det blev hela 13,3 km. Go me!
Ska anmäla mig till en en drös lopp i vår, en massa vårrus, parloppet, tjejmilen. För nästa år åker jag nämligen till New York och springer den tjejmilen i Central Park! Bestämde mig på väg hem från Tokyo, att jag så gärna vill åka med Springtime igen, och den resan passar mig så bra. Shopping och löpning!

Tobias är sjuk och är man man och sjuk är det alltid lite extra synd om en. eller? Jag försöker ta hand om honom bäst jag kan, men just nu måste jag ta hand om fotblåsor, skavsår och svullna fötter.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Absolut att jag vill de!!

jag är ledig den helgen så jag kan båda dag som kväll.. välkommen hem får jag lov att säga :)



PUSS PÅ FINE

2009-03-29 @ 12:50:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag frågade lite diskret vad han hade tyckt om det, och det var inget han ville ha. Så vi gjorde en shoppingtur, som vi båda älskar, så betala jag :)

Fan vad duktigt du är! Väldigt avis..

2009-03-29 @ 16:59:30
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej söt! Vi vann tyvärr inte tävlingen..ha ha. Men som jag saäger, jag har vunnit det största man kan få, kärleken!! Hur är allt med dig? Puss

2009-03-29 @ 21:48:28
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Matilda

duktigt gjort! herregud.. kan inte ens föreställa mig själv springandes i 1½ timme. HAHAHA, nej det går inte.



det där med new york låter kul. iaf det med shoppingen! ;-) hihi



sv: jahaaaa, man får alltså ansöka om att bli ledare? och då är det uttagning eller? jag kanske var med om en sån.. alltså inte jag, utan ledaren som hade passet. det satt två "kontrollanter" i ena hörnet som antecknade och tittade på henne hela tiden. det måste ha varit en sån uttagning va? vad har din mamma gjort för typer av pass när de kontrollerat henne?

jadu, vad är min mamma utbildad i... bra fråga! :-) hon utbildade sig ju till det när jag var nyfödd.. och det såg väl lite annorlundare ut då än vad det gör på utbildningarna de har nu kan jag tro.

2009-03-30 @ 11:53:16
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nina - This is who I am ♥

aaw, vad rar du är gumman :)



min karl är också sjuk, men jag orkar inte ta hand om honom. är trött på hans gnäll. HAHA!

kramar

2009-03-30 @ 19:54:39
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0