J is the word, the word we never heard

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara sanningsenliga. Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger. Lycka till!   
Utmanade är Sarah, Matilda, Sofia och Anna

1. Vad heter du? Josefine  
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jabb
3. Flicknamn: Joyce 
4. Pojknamn: Justin
5. Yrke: Jippostrateg
6. Färg: Jade
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Junk food
9. Sak i badrummet: Jag-tid
10. Plats/stad: Japan  
11. En orsak att vara sen: Jordbävning
12. Något man skriker: Jubel
13. Film: Jean de Florette 
14. Något man dricker: Juice
15. Artist/Band: Jack Johnson
16. Djur: Jorduggla
17. Gatunamn: Joe DiMaggio Highway 
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Japanese Boy - Sahara Hotnights
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Julmarknad

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag ger mig på den till kvällen :)

kraaam

2009-03-31 @ 09:27:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

den är gjord.. postas imorgon. S va lätt.. hihi

2009-03-31 @ 22:15:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

ååh! vad kul!! tack, den utmaningen tar jag gärna! kommer posta den imorgon :-D

den där leken har vi i familjen pysslat med mycket i min uppväxt... man har de där ämnena på varsitt papper, sen väljs en gemensam bokstav och sekunden efter börjar alla tokskriva. försten som blir färdig säger stopp, och då får man räkna ihop och få poäng. tävling tävling! haha!



sv: ja han är ganska ung min lilla pappa!



så det blir en massa lopp nu till vår och sommar? jag har själv varit med i en mängd av dessa svenska lopp, men inte som löpare, utan som sambadansare! haha :-) jag var ju med i en sambagrupp i sigtuna i 8 år, och vi fick bla uppträda på alla dessa lopp, vid sidan av banan liksom, för att peppa alla! tjejmilen, tjurruset (heter det så förresten?!) midnattsloppet, stockholm marathon. varje år. nästan lika jobbigt som att springa... vi fick ju stå där och tokdansa i flera flera timmar (tills den sista personen sprunigt/gått/rullat(rullstol) förbi. pust pust! :-)



så syrran har bott i new york alltså, tufft! vad gjorde hon där?



förstår att din mamma blev nervös vid uttagningen! hade jag också blivit! var det bara hon och de där "uttagarna" då, eller var det en massa folk hon skulle leda också?

2009-04-01 @ 12:21:20
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0