indiska bekännelser

Boken är alltid bättre! Visst var Confessions of a Shopaholic bra, söt och rolig - men usch va jobbigt det är när de ändrar avgörande detaljer, som var filmen utspelar sig, Lukes jobb, etc etc. Precis som i PS I Love You.. Menmen, den var sevärd och bjöd på många skratt.
Efteråt, när vi hade lite stela nackar (vi satt allra längst fram och tittade prektiskt traget rakt upp i två timmar) så lommade vi iväg till Shanti och åt himmelskt god indisk mat och pratade om vikthetsfenomenet och barndomsminnen. Tydligen har jag gett Amanda en gosedjursigelkott när jag var liten - har inget minne av det! Och en annan gång så gick vi runt med min dockvagn i byn i Emmaljunga tills vi blev ovänner och båda surmulet gick åt varsitt håll med näsorna i vädret och bestämda steg. Kan jag tänka mig. I alla fall jag. hrmm.. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Jag blev ganska nöjd själv. Ha, jag gilla barnvagns minnet! :D

2009-03-13 @ 11:53:36
URL: http://sandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0