biljettsläpp imorgon!

Imorgon släpper SAS en massa lågprisbiljetter och jag är så sugen på att slå till. Stopp och belägg kanske någon tänker, ska inte du till Tokyo om ynka 13 dagar? Jovisst ska jag det, men om det finns något jag önskar att man kunde make a fortune utav så är det att resa.
Kanske blir det tredje året i rad som vi åker utomlands för att fira vår årsdag (detta året är det ju dekadjubileum och allt).
Berlin och New York lockar extra mycket. Berlin är en av de häftigaste städerna i Europa, har spenderat två somrar där och New York, ja, needless to say anything.





Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ooh new york.. jag vill med..



och tack sötaste du, du är ju för go du :)

2009-03-05 @ 20:14:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, faktiskt himla mysigt att ha henne nära nära=) Vi börjar landa sakta men säkert. Men ingen dag är egentligen den andre lik ännu, och det är ju det vi vill ha... rutiner. men det går framåt! Hoppas allt är bra med dig fine! kraam

2009-03-05 @ 20:33:02
Postat av: elle

Det finns absolut inget bättre att lägga pengar på än resor, det förgyller livet och ger en många vackra minnen i minnesbanken:)

2009-03-05 @ 22:41:02
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Matilda

nämen tack! gullig du är! :-D



nu har jag verkligen missat något känner jag, lågprisbiljetter på SAS!? måste jag kolla närmare på känner jag...

så du ska till tokyo du! vad himla härligt!! varit där förut?

2009-03-07 @ 13:32:05
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0