to hot to breathe

Pust! Hur kan det vara för varmt att springa klockan 7 på morgonen?! Är fortfarande väldigt stel i benen efter min smärtsamma träningsvärk jag fått av ett alldeles för maffigt benstyrkepass, men gav mig ändå ut på 7 km löpning tidigt imorse.
Hercules Love Affair, YYY's, Prodigy med flera fick hålla mig sällskap när jag trotsade stummande muskler och flåsig andning i terrängen runt Årstaviken.
Nu kommer solen runt husknuten och värmen min ryggtavla, det är mitt tecken att det är dags att gå och duscha och baka blåbärspaj, idag drar jag till Uppsala för att träffa söta Matilda som jag inte träffat på sex år!

Flämt! Nåt så oerhört varm!                                  Allt jag behöver: prottedrink, vatten och uret

Kommentarer
Postat av: Matilda

Söta du! Ska bli jättekul att ses!



(Herregud, ute och sprang klockan 7.00 ?!? Min klocka var inställd på 9, och det var tufft bara det.... UTAN att jag skulle iväg och springa. Haha!)



Du, om ditt tåg kommer 12.50, då säger vi att vi ses kl. 13.00. Mitt emot konditori Fågelsången ligger ingången till parken. Ska vi ses vid den ingången?

Jag tar med mig en filt, en 1½ liters isvatten (hade tyvärr inget roligare hemma), muggar, skålar, servetter, och skedar. Så slipper du släpa från Stockholm! Något annat du vill att jag ska ta med?

Sen tar jag ju med mig Tilly också.. såklart! ;-)

Hon ser fram emot att träffas, (jag med).



Stor kram! Ses snart!

2009-06-30 @ 09:37:31
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Tobï-Wan Kenobï

Är inte Armbandsur ett Isländskt efternamn? :-O

2009-06-30 @ 09:37:36
Postat av: Dessi

Jebus! Men himlans bra jobbat! :)



Vad är det för proteindrink du dricker?

2009-07-01 @ 02:58:24
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Nelia

Hahahah!! :) Javisst är hon fluffig och söt! Klart du får komma och hälsa på och gosa med henne när hon kommer till oss :) Men pajen får också följa med ;) haha



Dom får ju så fin päls nu, när vi var och hälsade på så kunde jag inte låta bli och ta på henne, hon är så gosig. Men en riktig buse fortfarande, lyckades inte få henne att sitta kvar i knät längre än några sekunder. Sen var det det bara ut och fara med syskonen, upp och ner för möbler, osv. :)

2009-07-01 @ 11:04:59
URL: http://nelayah.se
Postat av: Nina

vad duktig du är gumman!

och vilken fin brun färg du fått i ditt söta ansikte! :)

2009-07-01 @ 13:09:21
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Dessi

Btw! Vad sjukt! Jag läser ju Matildas blogg. Hon är grymt duktig på att illustrera och fota :) Coolt!

2009-07-01 @ 13:55:43
URL: http://www.dessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0