tillbaka i verkligheten

Igår flög vi upp till Stockholm igen. Det kändes vemodigt, men ganska bra ändå. Vi käkade på Grogg och gick en lång promenad bort till Hornstull där Tobias hämtade nyckeln hem till Junior. Nu är han på väg bort dit för premiärpromenaden. Själv ska jag till ett möte på IQube med BabyBack, det ska pratas mammablogg gala.

Sen är det tid för mitt andra besök hos "miracle man" - naprapaten Alf. Jag börjar dra på mig en överträning på höger knä och hade brister i muskelkontakten i lårmuskeln så det ska bort! Blodomloppet 10 km är ju nästa vecka! Det ska Alf med sina magiska korrigeringar av nacke, rygg och fotleder (ja han knäckte fotlederna sist jag var där!) och akupunkturnålar råda bot på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0