the good life

Så var vi borta från betongen. Sitter med ett fruktansvärt dåligt mobilt internet (Frösakull verkar vara den plats på jorden med sämst 3G täckning) Men som tur är tog jag med mig datorn på en tur i bilen och kunde då hitta en bättre plats att surfa på. Är man internetberoende så är man! Inatt blev jag något rädd när jag kom tillbaka från badrummet för jag trodde att någon stod ute på altanen och fotade in! Flash! Flash! Innan min hjärna kopplade att det var blixtar.. ändå fanns det en gnutta tvivel kvar då det inte kom något muller… men sen kom det. Altanen här är lite som hämtad ur en skräckfilm – gränsar mot en skog och ibland får man the creeps av tanken att någon skulle kunna smyga upp och titta in. Men nu är det början på vad som kan bli en jättebra dag, alla förutsättningarna finns. bra sällskap, fint väder och shoppingsug. Halmstad here we come!

Kommentarer
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Haha, vad komiskt att Erat kök ser ut exakt så! XD Ni gjort ett snyggt val ;) Hoppas Du får en trevlig shoppingtur i Halmstad!

2009-07-08 @ 09:21:25
URL: http://www.fridasplace.com
Postat av: Nelia

Heheh va du är rolig!:)

Åh nu är det bara några dagar kvar så har vi pälsbollen hos oss! :) Semestern börjar dra ihop sig den med. Bara några få arbetsdagar kvar sen är det 2 veckors frihet. En vecka i Vitryssland och en hemma... Va ska man hitta på den lediga veckan.. kommer ju börja klättra på väggarna efter några dagar om jag inte hittar på ngt. Hehehe :)

Va ska ni göra i Halmstad? :)

2009-07-08 @ 09:46:30
URL: http://nelayah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0