five years away

jag är ju helt poff borta från bloggosfären, som de till antalet välsigt få trogna läsarna märker. Men det går bara FÖR långsamt här i stugan, jag är ljusår borta från en snabb uppkoppling, det är modemstatus ala 1994 på detta. Men ärligt talat, jag har inte så mycket att rapportera om!
Igår badade vi iofs i 1,5 meter (150 cm!) höga vågor. det var så strömt att vi inte kunde stå stadigt - så coolt! (och farligt, dont try this at home kids, jag har växt upp med detta vatten och vet hur man hanterar dess nyckfullhet)
Imorgon bär det av till Magnarp för att hälsa på min kusin och hennes 17 månaders dotter. Söta lilla Moa. Bebisgos... jag längtar!

Kommentarer
Postat av: punkgeten

ullared är bäst :D

2009-07-12 @ 22:18:56
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Dessi

Haha stackars! :) Men ni verkar ha det rätt bra ändå, bada och grejjer. Det har jag inte gjort på ett år o_O



Fint att det passar den helgen! Jag ska vidarebefordra till Fredrik. Han kommer bli klad :)



Hälsa Ullared!!

2009-07-12 @ 22:20:52
URL: http://www.dessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0