unbreakable?

Jag förstår verkligen inte hur min kropp orkar med all träning utan riktig sömn...jag tror vi gick till sängs vid 03:30 tiden.
Hade kramp i tibialis anterior som vanligt, (jag kan inte get my head around HUR jag skall komma åt och stretcha den! Vissa sitter på knä och lutar sig bakåt, men det gör ju bara ont i vristerna för mig. Andra supinerar foten med fotryggen i golvet, men det känns heller aldrig rätt...) men efter massage av en trofast, osjälvisk pojkvän kunde jag somna. Stördes dock av sopgubbarna som kommer runt 07 tiden, men med stor förvåning vaknade jag pigg när klockan ringde klockan 08.. Gick upp och promenerade genom snön (ffs?!) till gymet, körde tungt benpass och nu sitter man här, nyduschad och skall iväg och vara hårmodell om någon timme.
Things couldve been worse.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo. det blir fika med barn imorgon, men hon e cool.Hämtar henne i skolan vid kvart i två, sen drar vi till söder. ses imorgon!

2009-01-29 @ 18:23:29
Postat av: EGOFLOW

Men du måste kolla på nätet!!! Jag tillåter inte att du missar något avsnitt. Man måste se alla! Jag har precis avslutat del 4 & nu är det ett hål i mitt hjärta. Men det får så vara jag är ju ändå lyckligt lottad!

2009-01-29 @ 20:47:23
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Anna W

Jag fattar inte heller hur du pallar...med eller utan sömn :P

Men det är imponerande!!!

2009-01-29 @ 20:52:57
URL: http://annawallentheim.blogspot.com
Postat av: EGOFLOW

Nä jag missade nog den... Såg dock Selma & det var den största besvikelsen någonsin!



I helgen har jag vaga planer... Funderar på att gå på nåt slags modemingel på Berns imorn men jag vet inte riktigt. Vad ska fröken ha för sig? Juste, Markus K på söndag då förstås!

2009-01-29 @ 21:11:14
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: EGOFLOW

Dockhusutställning!? Det lät spännande. Det kanske jag också måste gå på. Såg du serien Bankok Hilton förut?? Nicole Kidman gjorde ju en massa dockhus i den, jag tänker mig något sådant..?

2009-01-29 @ 21:27:17
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: egoflow

Ha ha jag är lite gammalmodig för jag har bandat dem på vhs. typ fem kasetter... :-)



kan hända att jag tar mig an den där utställningen. utställninhar är ju faktiskt mitt största intresse så då kan man få lägga pengar på det även om man är pank. ja. det tycker jag minsann!

2009-01-29 @ 21:38:13
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0