wednesday straight

Träningskompanjoner av det kvinnliga könet uppskattas och det var precis vad jag hade idag. Av någon outgrundlig anledning så hittar jag alltid grannar på utbildningar jag börjar på. Grooming - Sophie, JMK - Ellie och nu Medborgarskolan - Victoria.
Och skönt att gå till gymet med en likasinnad, som går runt i sin egna lilla bubbla och inte tvunget skall prata och störa träningskoncentrationen när man försöker tänka på hållning, andning, rörelse och antal rep.

Svettig och darrig ska jag nu röja upp här hemma samt laga min favorit LCHF lunch.

Ikväll blir det middag på Gondolen med nästan hela familjen och sedan förhoppningsvis drinkar med Pandan i fokus för att fira anställningsformalia.




Kommentarer
Postat av: Desiré

What <i>is</i> your favorit LCHF lunch? :D

2009-02-04 @ 21:16:06
URL: http://www.dessi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0