tuesday sky

Skolan igår var underbar! Utbildningen är mycket mer seriös och omfattande än vad jag trodde, vi skall ha all den kunskap som krävs för att jobba som pr-assistenter när vi går ut, och med den målsättningen så kom jag underfund med att det kommer bli en större arbets"börda" än jag planerat - men det är ju bara roligt!
Sjutton tjejer alt. damer i klasser. Olika bakgrunder, åldrar, hemstäder - dynamik!
Vi fick börja med att intervjua en person och sedan presentera henne för klassen, och det visade sig att tjejen jag fick intervjua känner min f.d chef på Draft! Världen är liten... eller, småland är litet kanske?
Vi kommer att bli givna chansen att nappa på praktikplatser, engångsuppdrag som stockholm media week, etc.
Roligt, helt enkelt! Inspirerande!

Nej, nu måste den ofräscha odören av gym bytas ut mot appleblossom, ska ju väg till frisören för lite hårlig uppdatering. haha....ha?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ja de ska vi :)

är den nått jag ser fram emot så är de yoga resan till Sahara! KRAm

2009-02-03 @ 09:53:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Desiré

Ynderbar kommentar jag fick av dig! Löparresa till Japan, jeeeeez I wish! Får jag följa med? ;D

2009-02-04 @ 01:55:00
URL: http://www.dessi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0