Morgonyoga

Klockan 06.50 vaknade jag och kände direkt att det skulle bli gott med lite yoga. Underbart också att det höll på att ljusna. STOR skillnad från Gävle. 72 mil gör sitt för dygnet!
Nyvaken och mosig gick jag ut i kylan för att borsta borsta av bilen för det hade snöat inatt, bara lite som tur är. Den verkar förfölja mig, denna snö! Ner till Höganäs och Vileva for vi, och mitt första intryck var bara positivt! Jag har nog aldrig sett på maken vilken otroligt rogivande och harmoniskt inredd träningslokal. Kände mig som hemma direkt!

Johanna, mammas väninna som håller i yogan var verkligen en jättemysig person och det var lätt att följa henne genom alla övningar, som började med en slags meditation (oj va jag märkte att jag saknar att meditera!) och sedan en jättemjuk form av rörlighetsyoga som öppnade upp, på mig, framför allt bäckenet där jag är väldigt stel.

Efteråt upptäckte jag att det fanns Forever Living Products till försäljning, så jag fick äntligen tag i min tandkräm utan flour! Det är ett helsike att inte kunna borsta tänderna utan att magen sväller upp som en ballong av alla dessa ämnen som finns i vanlig tandkräm. Den innehåller som sagt inte flour, så det får man köpa på apoteket och skölja med som komplement.

 
foto: vileva.se

Kommentarer
Postat av: egoflow

Ja men du med. Vet du vilka Islands är? Kanadensiskt band som ska spela på Slussen ikväll. Ska vi gå? :-)

2009-02-11 @ 10:48:46
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

tack gulliga du !!



jag blir helt varm när jag ser yoga bilder. imorgon sk ajag yoga. kärlek. vart lite mycket nu.. känner en knut i magen. men den löser snart upp sig. PUSS

2009-02-11 @ 21:13:17
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0