Skånsk bloggdejt

Tidig morgon på gymet i Höganäs med syster. Skönt att gyma även om det mest var pensionärer där (söta sådana med gymkläder från sent 80-tal) som från och till ockuperade maskiner. Visade min syster som sprang duktigt på löpbandet i 40 minuter hur man använder kettleball. Sjukt funktionell träning!

Eftermiddagen förgylldes av Camilla som jag träffade för första gången efter att ha följt via bloggen en längre tid. Kakboden i Höganäs ville tyvärr inte acceptera lilla Nessla som snällt fick vänta i bilen, men vi fick oss en god fika och ett långt gott samtal från ena ämnet till det andra. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är ju för himla söt alltså, finner knappt några ord! Det här va helt klart en eftermiddag i min smak och jag läste precis messet du skickade. Jag kan inte vara mer än nöjd och om det finns någon som ger energi så är det du. Överraskade!



Ta hand om dig så hörs vi snarast.

2009-12-23 @ 18:54:49
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja var precis på väg att skriva. Tack så hemskt mycket! :) Jättesöta. Nu blir det sushifix på lovet med Mattias. Kul att få hämta paket som man inte har en aning om vad det är eller varifrån!



God jul sweetie!

2009-12-23 @ 19:11:17
URL: http://helenhusdagbok.blogspot.com
Postat av: Ia Darling

God juuuuuul Fine!



Jag har just blivit klar med momentet paketinslagning och ska nu ta itu med att vika in all min tvätt i garderoben - så mycket blev det av min uppesittarkväll. Hihi. Jag brukar göra som du - köpa klapparna via nätet, men i år blev det allt lite tokigt. Var i Sickla och shoppade - alltid lika lugnt och skönt där. Inte alls som det kan vara inne i city (hemska tanke!) :D



I min familj har vi ingen tradition gällande det där med rim och även om jag tycker att det låter lite mysigt så har jag inte tålamod att knåpa ihop några... Haha. Jag sköter det där med fina papper och tjusiga rosetter medan killen min faktiskt plitar ned rim på en och annan klapp.



Vilken känsla det måste vara att lämna sin stad för en annan då man börjar gymnasiet, speciellt då avståndet är så långt! Jag flög själv ur boet vid sexton års ålder, men hamnade inte alltför långt hemifrån... :) Jihuuu, finns det något härligare än "intensiva" familjer? Där låter våra förhållanden lika - min sambo är van vid lugn och ro hemmavid medan jag är van vid lite mer tjo och tjim. Rätt skönt att kunna ta del av båda delarna hehe. Underbart att höra att ni varit tillsammans i 5,5år, tycker att det är för få nuförtiden som verkligen satsar på kärleken då de finner den :(



Hihi jag hade fått en känsla av att Gävlebor var söta och rara. Sarahs förtjänst gissar jag ;) Men nu vet jag att de är bittra ena som ser sura ut och...bränner ned bockar! Hihi :P

2009-12-24 @ 01:16:43
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

SÖTNOSAR !!!



2009-12-24 @ 08:48:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

bloggvärlden är allt bra liten... henne skrev jag lite (liiite) med för något år sedan. lång historia, men en bekant till mig gick bort för ett år sedan, och camilla kände också henne.



hoppas du har det bra såhär i juletider, av dina foton att döma ser det ut som en finfin jul!

kram

2009-12-27 @ 21:20:31
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0