lyx

Lyx är att inte behöva stå i regnet och lyssna på MGMT utan att sitta i stor mjukiströja i soffan och ha balkongdörrarna öppna och ändå höra tydligt.

Ink Bash var otroligt varmt. och inspirerande! New tattoo... soon! Skulle vilja göra hos Johanna på BlueBird.. eller Joel på Salvation.
Piercingen kostade alldeles för muchos grande, så den ska jag önska mig i fölsedagspresent. Sweet ass.

Om jag ska orka gå på FORMEX imorgon, vilket jag ska, måste jag sofva pronto. FOOORMEX! (jag längtar ihjäl mig lite)

Kommentarer
Postat av: Tobi-Wan

Du är söt när du sover.

2009-08-29 @ 03:30:45
Postat av: Linda

Du missade dessutom ingenting! MGMT var riktigt tråkiga på scen. Jag blev besviken. Lykke Li var desto bättre!

2009-08-29 @ 18:12:56
URL: http://miranda-ail.com
Postat av: fine

Linda, va tråkigt att de var sega på scen. Lykke har alltid sån scennärvaro tycker jag, hoppas ljudet var bättre än på förra årets popaganda.

2009-08-29 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0