thats cute

Satt och sökte bland diverse pressklipp igår natt och fann detta av allt på hela wilda webben. Trodde jag skulle dö av sötslag, min lilla fina pappis!
Gud va jag saknar mina föräldrar..

Jag var på plats i skolan imorse klockan 09. Det betyder revälj kl 07 och allmän stress med tokyoinfluerad människomängd på tunnelbanan. Väl i skolan var JMK salen släkt och jag kände inte igen någon där. En välbekant känsla av att vara på fel plats vid fel tidpunkt rullade över mig och mycket riktigt. 13-16 har jag föreläsning.
Men istället för att känna missmod så gick jag ut till ansalgstavlan och letade reda på en tös som ville sälja kurslitteratur och mötte upp med henne för lite byte av kunskap mot en peng.
Sen reklamerade jag ett hushållsgeråd hos Åhléns, tog tuben hem, gjorde "frukost" åt Tobias och snart skall vi så i gemensam trupp bege oss mot varsin instution av Stockholms Universitet.

datt
datt
datt
jag slår på stora organisationstrumman i mitt liv just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

förresten, funkat i.d sminket bra? tror nämligen jag ska köpa de..

2008-09-10 @ 12:33:13
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjo, okej så här ligger det till. Jag har jobbat som barnflicka/ assistent åt Annie Wegelius i två år och då fick jag till första årets kristall gala hjälpa till med förberedelser. Andra året jobbade jag hela seminariet med green room och sen tog jag hand om pressen under galan och årets gala stod jag i "incheckningen" till seminariet och sen under galan hade jag inbjudningar samt tog hand om Köping gänget under hela kvällen. Jag är väldigt bra vän med chatarina som nu är projektledare för Kristallen och får hjälpa till så mkt jag hinner med. Det är oerhört roligt!

2008-09-11 @ 09:42:38
URL: http://jossanjossan.blogg.se/
Postat av: jossan

hästarna går bra. barnen är underbara där ute! ponnisarna är typ de snällaste ridskolehästarna ever!



jo, hunden blir nog min som det ser ut som... och då min hemliga vän... kommer du få bli hundvakt om du vill :)

2008-09-11 @ 12:18:12
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0