Mai Börfdej

idag (har fortfarande 25 minuter kvar!)  har jag alltså fyllt år, hela dagen lång!
Min dag började strax efter det klockslag då jag föddes för 23 år sedan med ett tänt ljus och paket + sång på sängen av min fina pojkvän. Dagen fortskred med MEMS tenta som gick bra, sedan lite spend som money on yourself spree i Fältis och en galen klänningjakt till fredag.
Kvällen innebar mys med Panda och Groda. De hade kokat ihop innehållet för kvällen som bar temat pysselkväll. Vi gjorde grodor av glittrig grön deg och spelade massvis med Guitar Hero. Underbart!

Min finaste dag i bilder


   
  

  

  

Kommentarer
Postat av: Najjo

GRATTIS!!!

2008-09-18 @ 15:15:21
URL: http://najjo.blogg.se/
Postat av: ostro

du är väl medveten att ylvis kommer att ockupera ditt guitar hero nu? hon gör det alltid här.

2008-09-19 @ 02:33:14
Postat av: fine

ostro, det får hon så gärna, jag måste ändå träna för att inte suga totalt som jag gör no :)

2008-09-19 @ 07:18:50
Postat av: Anonym

ohh, grattis i efterskott!



ehhh, du kan vara bra du med :)

2008-09-19 @ 09:00:54
Postat av: ..:Sarah:..

Fina du!!!

skriver inge mer eftersom jag sjöng nyss på msn ;-)

2008-09-19 @ 10:52:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0