jag är liten och ynkling..

Från 20-01 hade jag och badrummet ett stormigt ON/OFF förhållande. Jag var väldigt klängig, men mina känslor fick aldrig något svar och till slut blev jag spolad - för gott, och kanske för mitt eget bästa. Nu har dålig mat slutat komma ut ur mig från alla möjliga håll, jag är vek och vågar inte dricka vatten med rädslan för att ON/OFF förhållandet skall bli mer ON än OFF igen.. Theres nothing like the sour taste of galla.... Förlåt min burdushet med uppstötningar och avföring, jag är trött och mosig i huvudet och önskar att någon ville transplantera en vanlig mage in i min kropp och ta bort det skämtet till mathantering som sitter innanför mina revben. 

This happens too often. Way too often...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0