Östermalm, älskade engel

Emma, min fina Emma. Henne spenderade jag tid med idag. Tysta Maris sallader i Östermalmstorgs saluhall är to die for, det står klart nu. Tänk att det ska vara så svårt att kopiera deras koncept med "bygg din egen" och sprida den vidare genom staden.
Emma är också to die for, men det står klart sedan länge. Hoppas vår myskväll i helgen blir av, annars får vi ta upp våra veckodejter och vinkvällar på Berns, mysigt nu i höst(snart vinter) rusket!
Tänk att man kan klicka efter så kort tids vänskap. Efter andra lektionen på Berghs i våras var vi som ler och långhalm!



Ikväll, eller kanske framför allt inatt tänker jag och Tobias ha valvaka här hemma med god mat, koffein och hejarrop. 23.35 - 05.50 håller det på men jag hoppas att det avgörs tidigare för 07.30 imorgon ska jag och älsklingen på pilates! Älskar att han inte är rädd för att testa på något nytt, biffiga gymkillen på pilates liksom, det är inte något man ser varje gång!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

å.. de där är tung!

2008-11-04 @ 20:49:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Absolut!!

2008-11-04 @ 21:34:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Har du träffat henne då?? Gått på nån konsert eller nåt? fan, vilken drag det hade varit att ha sett pink live!!



Jag tycker om hennes attityd och ja gälskar hennes "dear mr president" från förra skivan. vilken är din favoritlåt?

2008-11-05 @ 00:42:43
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0