traveltime

Hittad ett test hos Sarah som jag bara var tvungen att ta. Och det stör mig så att jag ännu inte har besökt central eller sydamerika. Must go!
Körde cirkelfys idag på F&S, det var in i helsikes jobbigt och faktiskt ganska tråkigt. Kanske berodde det på att jag för första gången på två veckor jag tränade utan Maria, eller så var det helt enkelt min kopp av te. Chutneymat efter träningen, jag är verkligen helt beroende av den restaurangen, servitriserna som jobbade där innan årsskiftet brukade skoja med mig att jag skulle få privat klippkort.

Jag tror på mycket jag hör. Kanske för mycket, men det kan vara värt att testa nya saker, ibland lönar det sig, trägen vinner! Efter troget använande av Liposinol och Imogaze mår magen mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jäklar va du rest!!

blir fasen lite avis.. du har ju mina dröm mål på kartan.. =)

2008-05-20 @ 22:01:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Naaawwh, vad du är gullig. Jag som inte ens hann höra av mig :( Förlåt!



Kan kanske köra ett styrkepass imorrn? Har tenta på torsdag... gah.



Liposinol, säger du? Kanske ska ta o testa då...



Hörs imorrn!

2008-05-20 @ 23:22:18
URL: http://maariaas.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

det är lyx.. jag ska försöka resa så mycket jag kan när jag får barn. mim mamma har iaf tagit mig runt europa och hela sveriga:-) hihi..



damsugsvakt är lika med en som håller reda på barnen medan min kompis städar. och nu kommer nr 2 så jag erbjuder min hjälp igen!



KRAM

2008-05-21 @ 07:50:40
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0