pepparkakor i maj.

Fredag: vänta på samtal som inte kom, få mail som jag aldrig trodde att jag skulle få. Aerobics på kvällen där jag stötte på en trevlig träningskamrat som jag inte snackat med sen februari. Nu skall vi börja träna ihop är planen. Trevligt med folk på friskis som vågar prata och bonda med andra!
TGIF med Amanda i kungsan på kvällningen, och äntligen fick jag min oreo madness. Himmelskt! Efteråt uppträdde eldkastarpojkar. Fascinerande.
  
Lördag: klipptid hos Johanna på De e vi, hon hittade mina lockar som jag trodde jag hade förlorat (jag liknade sideshow bob ett tag där...) lunch på Chutney och sedan klädjakt. Hittade tunika på MQ som var så fin att jag nästan valde att inte tro att det var sant. Promenad, promenad promenad = SKOSKAV.
Picnic i skånegläntan med mina två favoriter A & T på kvällen. Aftonen avslutades med YATZY och Stephen King.
  

Söndag, TODAY: Städdag med BFR Lommen och schlapp.

Kommentarer
Postat av: joe

haha,detär fan inte sant att du också klipper dig där, vad är oddsen liksom

2008-05-13 @ 00:41:58
URL: http://juanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0