not much time

Äntligen lite tid över att sitta ner och skriva om igår och idag.

Igår var alltså sista dagen på berghs och redovisning av SvD projektet. Alla våra tre lärare var där för att bedöma både presentation och utförande. Det fanns öl, vin, chips och choklad och möjlighet att snacka jobb, något jag tog fasta på... När lärarna hade gått hem fortsatte festen först på skolan och sedan drog vissa av oss ner till sunkbaren.

   


Imorse var jag varit ute och sprang med pappa, 40 minuter runt KI, KS, Hagaparken, Valhallavägen, Karlbergsvägen tillbaka. Joggingen är verkligen den bästa träningen, är peppad att komma igång igen!
Åt frukost på femman, gick igenom oika väldigt viktiga sätt att tänka för att må som allra bäst både psykiskt och fysiskt, massor med nya insikter!

Intervju nummer två hos potentiell arbetsgivare var inbokad klockan tre och jag kommer att få svar på fredag. Hungrade ihjäl på vägen hem, både sällskapsmässigt och matmässigt, så jag kirrade kickass omelett med stekt kyckling, grön sparris, avokado och tomat. Melon och jordgubbar till dessert. namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0