in the right spirit

Så var det fredag igen.. jobbar på i excel (shoot me!) och trycker på inpasseringsknappen för att känna mig viktig. Dont touch the button, its mine! Lite så..
Octagon har flyttat upp på vår våning i ett litet hörn men vi tittar mest snett på dem (nej jag skojar bara), där de sitter med sina fina outfits och pratar sportkontrakt. Pfft!
Alla pratar i telefon hela tiden, jag kan vilkens ringsignal som är vems nu. Jag vet vilken korr som skall göras när och vilka som är av övervägande stressad karaktär. Jag har ännu inte vant mig vid att ringa till support och klaga på min dator och säga "Hej, det är Josefine på Draft" - men det kanske kommer?
Livet är i alla fall preeeetty gooooood, om man nu skall uttrycka sig fjantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0